Reklamace
Reklamace zboží
V případě, že jste obdrželi zboží, které je poškozené, nebo neodpovídá vaší objednávce, rádi vám pomůžeme s jeho výměnou nebo vrácením. Chceme, aby byli naši zákazníci vždy spokojeni, a proto máme jasný postup pro reklamace.
Postup reklamace:
- Kontaktujte nás co nejdříve – Pokud zjistíte jakýkoliv problém se zbožím, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@blackfinstore.cz. V reklamaci uveďte číslo objednávky a popis problému.
- Odeslání zboží – Po potvrzení reklamace vám zašleme pokyny, jak postupovat s vrácením zboží. Zboží zašlete zpět na adresu našeho skladu (adresu obdržíte v potvrzovacím e-mailu). Prosíme o přiložení vyplněného formuláře pro reklamaci
- Vyřízení reklamace – Jakmile obdržíme vrácené zboží, prověříme reklamaci a v co nejkratší době vás budeme informovat o výsledku. Pokud bude reklamace uznána, nabídneme vám buď výměnu zboží, nebo vrácení peněz.